Στο πλαίσιο του “XINIS EDU FESTIVAL 2011”, με χαρά θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για το πρόγραμμα της εβδομάδας από 9 έως 15 Μαΐου.
Τρίτη 10/05/11, 18:00
Κατασκευή Παιχνιδιών
Εισηγήτρια: Μαρία Μπαξεβάνου
ΙΕΚ ΞΥΝΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, ΤΟΜΕΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ
Αίθουσα Εκδηλώσεων ΕΟΞ (Βαλαωρίτου 9, 2ος όροφος)
Πέμπτη 12/05/11, 14:00
ΔΙΑΛΕΞΗ Νέες Τάσεις στο Μακιγιάζ για Άνοιξη Καλοκαίρι 2011
Εισηγητής: Εταιρία IL MAKIAGE
ΙΕΚ ΞΥΝΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, ΤΟΜΕΑΣ ΥΓΕΙΑΣ & ΟΜΟΡΦΙΑΣ
Αίθουσα Εκδηλώσεων ΕΟΞ (Βαλαωρίτου 9, 2ος όροφος)
Παρασκευή 13/05/11 , 12:00 – 15:00
1ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑΣ – ΓΕΥΣΕΙΣ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΙΕΚ ΞΥΝΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, ΤΟΜΕΑΣ ΕΠΙΣΙΤΙΣΜΟΥ
Αίθουσα Εκδηλώσεων ΕΟΞ (Βαλαωρίτου 9, 2ος όροφος)
Σάββατο 14/05/11, 11:00
ΗΜΕΡΑ ΚART
ΙΕΚ ΞΥΝΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, ΤΟΜΕΑΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
Τοποθεσία: ΠΙΣΤΑ KART “DRIVE PARK”, NΕΟ ΡΥΣΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Σάββατο 14/05/11, 10:30
ΒΙΩΜΑΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ «Μυστικά, Ψέματα & Αλήθειες της Επικοινωνίας»
Μια βιωματική παρουσίαση, βασικών αρχών της επικοινωνίας, σε καθημερινές κι επαγγελματικές συνθήκες
Συντονίζουν- εμψυχώνουν οι συνεργάτες της ομάδας "Βίωμα" :
- Σύλβια Αραπίδου, ψυχολόγος-ψυχοθεραπευτρια
- Αναστασία Κουλακιώτη, ψυχολόγος-εμψυχώτρια ομάδων
- Πελαγία Μαρτιμιανάκη, ψυχολόγος- εμψυχώτρια ομάδων
- Δημήτριος Μπάσογλου, ψυχολόγος- οικογενειακός ψυχοθεραπευτής
- Θεόδωρος Μπούρμπουλας, παιδοψυχίατρος- συντονιστής ομάδων
Mediterranean College Θεσσαλονίκης, Τομέας Κοινωνικών Επιστημών
Τοποθεσία: Αίθουσα Εκδηλώσεων ΕΟΞ (Βαλαωρίτου 9, 2ος όροφος)
Σάββατο 14/05/11 , 12:00 & ΚΥΡΙΑΚΗ 15/05/2011, 11:00
STREET EVENT: PIMP MY KID
ΙΕΚ ΞΥΝΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, ΤΟΜΕΑΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ- ΤΟΜΕΑΣ & ΤΟΜΕΑΣ ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ
ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ: ΔΗΜΑΡΧΙΑΚΟ ΜΕΓΑΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Οι εκδηλώσεις πραγματοποιούνται στο πλαίσιο του XINIS EDUCATION FESTIVAL.
Για να ενημερωθείτε για το πλήρες πρόγραμμα του «XINIS EDUCATION FESTIVAL» και να αποκτήσετε FREE VIP PASS για όλες τις εκδηλώσεις, μπορείτε να καλέσετε στο 2310552406.
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΡΟΝΟΣ ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.